S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

CZ cz  |  SK sk  | Kontakt


Úvod » NĚMČINA » Němčina pro povolání » Telefonování a komunikace » Erfolgreich am Telefon und bei Gesprächen im Büro - cvičebnice komunikace + CD


        

Erfolgreich am Telefon und bei Gesprächen im Büro - cvičebnice komunikace + CD

cvičebnice komunikace v němčině vč. audio-CD

SKLADEM

 

Cvičebnice telefonování v němčině Erfolgreich am Telefon (...) je výborná učebnice profesně orientovaného jazyka určená všem studentům a zaměstnaným na znalostní úrovni B2 - C1, kteří se chtějí cíleně připravovat na práci v německy mluvícím prostředí. Kniha obsahuje řadu praktických rozhovorů a případových studií. Knihu lze užívat jako knihu ve výuce tak k samostudiu. Součástí knihy je vložené CD s poslechovými testy. Kniha obsahuje transkripce poslechových textů.


Transparentní historie ceny
Skladem: 3 ks
Dostupnost:
Skladem menší množství Vedlejší sortiment, skladem menší množství, větší objednávky mohou být spojeny s čekáním.
Doba dodání Zboží Vám můžeme doručit již 02.04.2024 do 15:00.
Stačí, když zboží objednáte nejpozději dnes do 23:00
Číslo produktu: 9783060202652
Výrobce: Cornelsen
Úroveň: B2-C1
Typ: cvičebnice
Jazyk: německý
Něco navíc: ano
Autoři titulu: V. Eismann
EAN kód: 9783060202652
bez DPH : 347,00 Kč
s DPH (0 %):
347,00 Kč
Hlídací pes:
Hlídací pes

do košíku:
  ks  

Nepotřebujete také?

Více se dozvíte tady...

Informace o titulu a jeho komponentech
Titul Erfolgreich am Telefon und bei Gesprächen je praktická cvičebnice určená jak studentům tak osobám z praxe, kteří se chtějí naučit strategie komunikace telefonem v pracovních rozhovorech.
Koncepce cvičebnice
  • Cvičebnice Erfolgreich am Telefon und bei Gesprächen je rozdělena do 7 základních kapitol (modulů), které zahrnují základní strategie vedení rozhovoru telefonicky či tváří v tvář druhé osobě.
  • Kapitoly se jmenují: "Vést rozhovor s nadřízenými a kolegy", "Odpovídat na telefonáty zákazníků, dodavatelů a obchodních partnerů", "Zatelefonovat zákazníkům dodavatelům a obchodním partnerům" či "Přivítat návštěvníky v podniku a postarat se o ně".
  • Součástí knihy je přiložené CD s poslechovými texty. V závěrečné části knihy jsou transkripce všech poslechových textů pro lepší porozumění jejich obsahu.
  • Jeden modul knihy odpovídá cca 32 vyučovacím hodinám výuky. Knihu lze užít jako hlavní knihu kurzu nebo také samostatně.
  • Kniha vznikla pod patronací Goethe Institutu jako modulární doplněk již existujících knih s tématikou "Fachsprache" a může být tedy použita jako doplněk ke všem knihám.
PDF ukázky ke stažení
Stáhněte si zdarma vzorové strany / lekce tohoto titulu (převzato z www.cornelsen.de)
pdf-náhled pdf-náhled
Komponenty tohoto titulu
Tento titul nemá komponenty, doporučujeme další tituly z řady "Erfolgreich", které rozpracovávají jiné oblasti firemní komunikace:
128 + 44 min.
Poradenství / vzorky

Vybrat správný titul je někdy složité. Potřebujete poradit? Zašlete nám dotaz! Adresa pro Vaše dotazy: dotaz@meindeutsch.cz. Učitelé navíc mohou u vybraných titulů získat na omezenou dobu zápůjčku knihy přímo do školy (týká se pouze učebnic, nikoliv doplňků atp.). Více zde.

Parametry titulu

Výrobce: Cornelsen
Úroveň: B2-C1
Typ: cvičebnice
Doložka: ne
Jazyk: německý
Obsahuje také češtinu: ne
Počet stran: 128
Formát v mm: 260 x 190
Rok vydání: 2006
Hmotnost v kg: 0,3
Něco navíc: ano
Délka nahrávky v min.: 44
Autoři titulu: V. Eismann

Nejprodávanější

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

YTdmOGE
Hlídací pes
Watch DOG


Informovat na e-mail při změně:


       když cena klesne pod

        když produkt bude na skladě


Zadejte Váš e-mail: