S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Pokud na našich stránkách zůstanete, aniž byste změnili své nastavení prohlížeče ohledně cookies, vycházíme z toho, že chcete na této stránce přijímat cookies.

» Ověřeno zákazníky

Přidáno: 15.06.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

k obchodu připomínky nemám

 

 

Přidáno: 25.05.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Velmi výhodné ceny a v němčině i široký výběr

 

Přidáno: 14.05.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Trvalo jim to sice o den déle, než jsem doufala, ale jinak vše proběhlo v naprostém pořádku a i kvůli nejasnostem v placení jsme si několikrát psali - odpovídali rychle a vše ok.

Pro:

Mají výborné ceny a širký výběr německých výukových materiálů.

 

Přidáno: 13.05.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Rychlé dodací lhůty, bezproblémová komunikace.

Proti:

O žádné nevím.

 

Přidáno: 06.05.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

super rychlé!

 

 

Přidáno: 05.05.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

bez problemu

 

 

Přidáno: 13.04.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Knizky dorazily poškozené, ale obal poškozen nebyl. Hřbety knih odrene, potrhane stránky

 

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den,
děkujeme za hodnocení. Můžete nám prosím poslat fotku poškozených titulů?
Z našeho skladu odešly tituly v běžném nepoškozeném stavu.
děkuji předem
zákaznický servis
www.meindeutsch.cz
 

Přidáno: 18.03.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

bezproblémová komunikace
rychlé doručení

 

Přidáno: 09.03.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

výběr zboží
rychlost objednávky
platba kartou
balení
výdejní místo v centru (+ parkoviště)

 

Přidáno: 06.03.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

výborná komunikace s obchodem, vždy vstřícnost

 
YWExMTh